Bijna vertrekken - Reisverslag uit Bornem, België van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Bornem, België van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: deleukewereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg deleukewereldreizigers

10 Mei 2017 | België, Bornem

Hallo lieve lezers,

Allereerst wil ik jullie een hele fijne leesreis toewensen ;) want het is bijna zover, binnen exact 2 dagen begint onze nieuwe belevenis. We gaan namelijk voor de periode van 13 dagen naar het mooie Suriname.

Ons gezelschap bestaat uit mijn broer (Dirk), mijn ouders (Regina en Gerald), die wegens onvoorziene omstandigheden toch mee konden en uiteraard ikzelf (Anja).

Voor mij gaat deze reis nog een beetje specialer zijn aangezien ik er 3 jaar geleden voor 3 naand heb gewoond om er stage te doen in het AZP ofwel het Academisch Ziekenhuis Paramaribo.

Wat we in Suriname gaan doen blijft nog even een verrassing aangezien mijn companen nog steeds niet weten wat we ginder gaan doen. Het enige wat ze weten is dat we vrijdag vertrekken om in hotel schiphol nog een nachtje te overnachten en dat ze de volgende dag heel vroeg moeten opstaan om naar de luchthaven van schiphol te rijden met de shuttlebus van het hotel. Ook weten ze dat ze de vlieger richting Suriname nemen en dat het dan 9u duurt voor we in het mooie en warme Suriname zijn. Voor de rest weten ze van niks :D

Dus lieve lezers, jullie ondekkingsleesreis start samen met die van ons :)

Nu is bijna alles al ingepakt, juist nog 2 valiezen halen en overladen en alles staat klaar om vrijdag aan ons ovontuur te beginnen :)

jullie horen/lezen heel snel terug iets van ons.

Vele groetjes
Deleukewereldreizigers

• 12 Mei 2017 - 15:55

Annemie En Freddy:

Hey reizigers,
    zet deze site alvast bij onze favorieten, zodat we jullie avonturen kunnen volgen.

goede reis!

Annemie en Freddy

deleukewereldreizigers

Hey iedereen, Aangezien wij (DeWereldreizigers) nu samen reizen met de leuke reizigers, was deze blognaam snel gekozen ;) Dus via deze blog kan je al onze avonturen lezen die wij samen maken. Alvast veel leesplezier Groetjes Deleukewereldreizigers

Actief sinds 24 April 2017