Nachtje Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu Nachtje Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu

Nachtje Schiphol

Door: deleukewereldreizigers

Blijf op de hoogte en volg deleukewereldreizigers

12 Mei 2017 | Nederland, Schiphol

Hoi lieve lezers, hier ben ik weer ;p

Na eerst nog gewerkt te hebben (tot 13u) en alles nog eens nagekeken te hebben of we alles wel echt bij hebben, zijn we dan rond 18u vertrokken richting Schiphol. Na een tochtje van 2u in de gietende regen zijn we ondertussen aangekomen in Hotel Schiphol (het vroegere 'Van der valk' hotel) voor 1 overnachting.

Nu eerst nog eentje drinken in de bar om dan in ons bedje te kruipen, want het wordt vroeg uit de veren. We moeten namelijk morgen om 8u op de luchthaven zijn :D

Laat het avontuur ma beginnen... Morgen is het dan zover, eindelijk!!!

Ps: onze volgende blog zal vanuit suriname zijn :D

Vele groetjes
Deleukewereldreizigers

deleukewereldreizigers

Hey iedereen, Aangezien wij (DeWereldreizigers) nu samen reizen met de leuke reizigers, was deze blognaam snel gekozen ;) Dus via deze blog kan je al onze avonturen lezen die wij samen maken. Alvast veel leesplezier Groetjes Deleukewereldreizigers

Actief sinds 24 April 2017