Rondreis Suriname - Reisverslagen van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu Rondreis Suriname - Reisverslagen van deleukewereldreizigers - WaarBenJij.nu

Rondreis Suriname

Hey iedereen,

Wij wensen jullie alvast veel leesplezier tijdens onze reis naar Suriname.

Omdat ik (Anja) er 3 jaar geleden voor 3 maand op stage was, spreekt het dus voor zich dat ik het andere gezelschap (mama Regina, papa Gerald en broer Dirk) op sleeptouw neem gedurende deze 13 dagen.

Ik ga nog geen details verklappen, want ze weten namelijk nog niet wat ze ginder gaan beleven ;) dus jullie zullen samen met hen ontdekken welke avonturen en trips we daar in het verre mooie suriname zullen meemaken

Het aftellen kan beginnen ;)

Vele groetjes
Deleukewereldreizigers

27 Mei 2017

Home sweet home

26 Mei 2017

Dag 12 & 13: terug naar Schiphol

24 Mei 2017

Dag 11: laatste dagtrip + verjaardagscadeau

23 Mei 2017

Dag 10: Bezoek AZP

22 Mei 2017

dag 7 - 9: Meerdaagse trip naar Guyana
deleukewereldreizigers

Hey iedereen, Aangezien wij (DeWereldreizigers) nu samen reizen met de leuke reizigers, was deze blognaam snel gekozen ;) Dus via deze blog kan je al onze avonturen lezen die wij samen maken. Alvast veel leesplezier Groetjes Deleukewereldreizigers